خانه > نگاره > نگاره: با برقابرق تیغ‌ها در دست، از دشت‌ها و رودها گذشته بودند، از آبهای بزرگ، زیر پرواز عقاب‌ها، از کنار گله‌های آهوان و از لابه‌لای جنگل‌های بلوط. شگفت زده و حیران و مبهوت بر برف‌ها پا کوفته بودند و سرانجام به بهشتی زیر آسمان آبی رسیده بودند، با درختچه‌های سبز انبوه، در میان کوه‌های بلند، با جانورانی خرم.وعده‌ها به تمامی راست بود: ایستاده بر دروازه سبز و پرآب بهشت آنها از صحراهای سوزان آمده بودند.
نگاره:  با برقابرق تیغ‌ها در دست، از دشت‌ها و رودها گذشته بودند، از آبهای بزرگ، زیر پرواز عقاب‌ها، از کنار گله‌های آهوان و از لابه‌لای جنگل‌های بلوط. شگفت زده و حیران و مبهوت بر برف‌ها پا کوفته بودند و سرانجام به بهشتی زیر آسمان آبی رسیده بودند، با درختچه‌های سبز انبوه، در میان کوه‌های بلند، با جانورانی خرم.وعده‌ها به تمامی راست بود: ایستاده بر دروازه سبز و پرآب بهشت آنها از صحراهای سوزان آمده بودند.

نگاره: با برقابرق تیغ‌ها در دست، از دشت‌ها و رودها گذشته بودند، از آبهای بزرگ، زیر پرواز عقاب‌ها، از کنار گله‌های آهوان و از لابه‌لای جنگل‌های بلوط. شگفت زده و حیران و مبهوت بر برف‌ها پا کوفته بودند و سرانجام به بهشتی زیر آسمان آبی رسیده بودند، با درختچه‌های سبز انبوه، در میان کوه‌های بلند، با جانورانی خرم.وعده‌ها به تمامی راست بود: ایستاده بر دروازه سبز و پرآب بهشت آنها از صحراهای سوزان آمده بودند.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشود

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا