خانه > لاریجانی استعفا کرد

لاریجانی استعفا کرد

مختصر و مفید، تیتر اول بیشتر رسانه های ایران و جهان استعفای لاریجانی است. لاریجانی – که بیش از آن که دبیر شورای عالی امنیت ملی باشد مقام ارشد مذاکرات هسته ای ایران بود – با روی کار آمدن دولت نهم به این مقام منسوب شده بود. گر چه الهام، سخنگوی دولت نهم، ادعا می کند که آقای لاریجانی پیش از این بارها استعفا کرده است، و گرچه پیش از این بسیاری دلسوزانه ایشان را به استعفا توصیه کرده بودند، نکته شایان توجه پذیرش این استعفاست درست اندکی پس از سفر پوتین به ایران و دریافت پیام ویژه ی آن آقا توسط مقام رهبری. رازی که از همان آغاز کار، لاریجانی از معدود محرمان آن بود. آقای لاریجانی از چه تبرا جسته است؟

۳ نظر

  1. پیش از هر چیز، شادباش و خجسته‌باد به آقا مسعود بربر که بازآمده است و خواسته در این برگریزان، چون گذشته‌ها بر برگ‌های مجازی بنویسد و بیفزاید؛ در دنیایی مجازی که هیچ کم از واقعیت ندارد.
    دیگر آن‌که آقا مسعود چون مهربان است، همه را بزرگ می‌دارد و می‌داند و گر نه، ما که خاکسارانیم.
    پایدار بمانی و پیروز و بیش از این سرفراز؛ مسعود عزیز!

  2. سلام مسعود جان

    خوشحالم که می نویسی…البته تو که کار و بارت نویسندگیه… ولی اینجا هم جات خالی بود…

  3. آقای لاریجانی احتمالا برای مجلس بعدی و یا ریاست جمهوری دورخیز برداشته است. مردم بیچاره ما هم که هی باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنند اینجوری ستاره بخت لاریجانی مو بور و فرنگی مآب مورد لطف رهبر رو به اقبال است…غلط می گویم؟

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشود

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا