خانه > رسانه‌نگاری > امامی کاشانی: فکر کنید و بعد حرف بزنید

امامی کاشانی: فکر کنید و بعد حرف بزنید

شرق‌آنلاین: امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بااشاره به سخنان مقام رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور درباره اینکه«باید فکر کرد و همه‌ ابعاد یک حرف را در نظر گرفت و بعد آن را مطرح کرد» از مسئولین قوای مقننه،‌مجریه و قضائیه خواست حساب شده حرف بزنند و بنا بر نصیحت امیرالمومنین خوب فکر کنندو سپس گام بردارند.

امامی کاشانی افزود:« امروز کشور ما حقیقتا به ترویج انقلاب اسلامی نیاز دارد؛ چراکه همه‌ی دنیا علیه انقلاب است و این مسأله به این دلیل است که اسلام امروز در حال تبیین و صادرشدن است.»

امامی کاشانی همچنین خطاب به کسانی که مطرح می‌کنند علی‌رغم گذشت ۲۷ سال از انقلاب، اسلام هنوز پیاده نشده است، گفت: باید بدانید که تمام اسلام زمانی پیاده خواهد شد که امام عصر(عج) ظهور کند. این مسأله‌ای که شما می‌گویید به معنای این نیست که انقلاب یک انقلاب اسلامی نیست. البته باید از لحاظ فرهنگی کشور را ارتقا داد اما نباید ارزشهای اسلامی را نادیده گرفت.

یک نظر

  1. پس از پایان خطبه ها احتمالن ۱-مسوولین نپرسیدند: ای فکر که تو گفتی ال-آن یعنی چه؟! ۲-به فرموده همان بزرگوار- شیرخدا- مردم در هر زمان، لایق حاکمانی هستند که برآنها حکومت می کنند. بنا براین شایسته است خود ما همواره خوب فکر کنیم و سپس گام برداریم

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشود

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا