خانه > نگاره > نگاره: داستان‌خوانی با مسعود بُربُر این هفته بهاره نوربخش بخش‌هایی از رمانش به نام «عطر قالی نسیم عشق» را برایمان می‌خواند. از او کتاب‌های «شاخه نسترن»، «شیگانهوس» و «من از یادت نمی‌کاهم» نیز منتشر شده است. مسعود بربر، برگزارکننده این دورهمی داستان‌نویس و پژوهشگر داستان و روایت است. نشانی: ولیعصر نرسیده به سینما آفریقا خیابان بهمبری پلاک ۲۸ کافهستاره 🗓 زمان: دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۰ تا ٨:٣٠ عصر حداقل ١٠ هزار تومان بابت استفاده از مکان و هزینه پذیرایی به کافه پرداخت می‌کنیم.
نگاره:  داستان‌خوانی با مسعود بُربُر  این هفته بهاره نوربخش بخش‌هایی از رمانش به نام «عطر قالی نسیم عشق» را برایمان می‌خواند. از او کتاب‌های «شاخه نسترن»، «شیگانهوس» و «من از یادت نمی‌کاهم» نیز منتشر شده است.  مسعود بربر، برگزارکننده این دورهمی داستان‌نویس و پژوهشگر داستان و روایت است. نشانی: ولیعصر نرسیده به سینما آفریقا خیابان بهمبری پلاک ۲۸ کافهستاره 🗓 زمان: دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۰ تا ٨:٣٠ عصر  حداقل ١٠ هزار تومان بابت استفاده از مکان و هزینه پذیرایی به کافه پرداخت می‌کنیم.

نگاره: داستان‌خوانی با مسعود بُربُر این هفته بهاره نوربخش بخش‌هایی از رمانش به نام «عطر قالی نسیم عشق» را برایمان می‌خواند. از او کتاب‌های «شاخه نسترن»، «شیگانهوس» و «من از یادت نمی‌کاهم» نیز منتشر شده است. مسعود بربر، برگزارکننده این دورهمی داستان‌نویس و پژوهشگر داستان و روایت است. نشانی: ولیعصر نرسیده به سینما آفریقا خیابان بهمبری پلاک ۲۸ کافهستاره 🗓 زمان: دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۰ تا ٨:٣٠ عصر حداقل ١٠ هزار تومان بابت استفاده از مکان و هزینه پذیرایی به کافه پرداخت می‌کنیم.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشود

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا