خانه > رسانه‌نگاری > منوچهر نوذری ممنوع الملاقات شد

منوچهر نوذری ممنوع الملاقات شد


منوچهر نوذری را ما جوانتر ها بیش از هر چیز به مسابقه ی هفته در یاد داریم و به صدای آقای ملون هر صبح جمعه در رادیو. قدیمیترها اما او را خیلی بیشتر از آن جهت به یاددارند که اولین کسی بود که در تلویزیون ایران مقابل دوربین رفت و اغلب یادشان هم هست که گفت تصویر من را در جعبه‌ای که می‌بینید نامش تلویزیون است. حالا این بازیگر پیشکسوت که از هفته‌ی گذشته مجددا به بیمارستان منتقل شده و در بخش دیالیز آن بستری است و از ظهرچهارشنبه ملاقات برایش ممنوع شده است، از صدا و سیما گله می کند که « از بنیان‌گذاران صنعت دوبله در ایران من و چند نفر دیگر باقی مانده‌ایم اما حداقل ما را به عنوان تماشاگر هم در مراسم چهره‌های ماندگار که چند شب پیش برگزار شد دعوت نکردند.»
نوذری در گفتگوی کوتاه و با زحمت فراوان سخن به گلایه از عدم تسویه حساب مجموعه‌هایی که برای تلویزیون بازی کرده است گشود و گفت: مقدار زیادی از دستمزدم در مجموعه‌های کوچه اقاقیا، عصای پیری و باجناق‌ها مانده که هنوز به من نداده‌اند.
یکی از اعضای خانواده‌ی نوذری هم با اشاره به مطالبی که راجع به درخواست کمک مالی از سوی آنها مطرح شده است، اظهار داشت: ما تحت هیچ شرایطی از هیچ کجا حتی صدا و سیما کمک مالی نخواسته‌ایم بلکه فقط درخواست صدور دفترچه تامین اجتماع کردیم که آن هم با توجه به این‌که دکتر انتقال او را از این بیمارستان ممنوع کرده منتفی است.
وی با بیان این‌که مسوولین بیمارستان تا کنون همکاری خوبی را با ما داشته‌اند تصریح کرد: آقای نوذری به خاطر نبودن تخت خالی تا صبح امروز در یک اتاق ۶ نفره بستری بودند که با مساعدت مدیریت بیمارستان به اتاق مسوول بخش منتقل شدند.
منوچهر نوذری از فعالان سینما، تئاتر، تلویزیون، رادیو و دوبله در سال‌های گذشته، فیلم «چند می‌گیری گریه کنی» را آماده‌ی اکران دارد.

یک نظر

  1. برای ایشان آرزوی سلامتی می کنم یادش بخیر مسابقه هفته با آهنگ ترانه ای مورد علاقه من داراداراددادادرادارا مجری خوبی بود گاهی که با یکی چپ میفتاد بیچاره را با خاک یکسان میکرد گاهی هم –> ..بازم میگه از خودم بپرس این سومین سوال که میگه از خودم بپرس بارک اله شما چن سالته آفرین ،خب سوال شما: -پلنگ خالدار آمریکایی — جاگوار ..کاملا درسته ;)آدم کیف می کنه خب از کی بپرسم

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشود

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا